1-Za "Hineken"
Alfred H. Heineken, jedan od naslednika kompanije Heineken je izjavio : “Da nisam pivar, sigurno bih se bavio marketingom i oglašavanjem. Fascinira me način na koji marketing utiče na ljude… Težak je to poziv, a naročito kada se bavite oglašavanjem piva. To je najteže. Pivo je poznato hiljadama godina i nema bog zna šta novo da se kaže. Sve se na kraju svodi na proizvod. A on mora da bude dobar i što je najvažnije, konstantno visokog kvaliteta. Bocu lošeg piva smatram ličnom uvredom.”
2- Za "Benjamin moore" boje- Izaberite svoju nijansu!
3- Za "The economist"
4- Za "BMW" - ŠAH-MAT
Alfred H. Heineken, jedan od naslednika kompanije Heineken je izjavio : “Da nisam pivar, sigurno bih se bavio marketingom i oglašavanjem. Fascinira me način na koji marketing utiče na ljude… Težak je to poziv, a naročito kada se bavite oglašavanjem piva. To je najteže. Pivo je poznato hiljadama godina i nema bog zna šta novo da se kaže. Sve se na kraju svodi na proizvod. A on mora da bude dobar i što je najvažnije, konstantno visokog kvaliteta. Bocu lošeg piva smatram ličnom uvredom.”
2- Za "Benjamin moore" boje- Izaberite svoju nijansu!
3- Za "The economist"
4- Za "BMW" - ŠAH-MAT
5- Za "Apple"
Нема коментара:
Постави коментар